Auktoriserad återförsäljare
Just nu! FRI FRAKT PÅ ALLA ORDRAR!

Din varukorg

Din varukorg är tom

Retur & ångerrätt

Du har alltid rätt till öppet köp inom 14 dagar från leveransdag, det vill säga den dagen då du hämtar ut ditt paket hos ditt ombud. Pengarna-åter gäller inom denna period. Återbetalning görs inom 15 dagar. Spara alltid din följesedel tills dess att returen är genomförd och summan är återbetald. Daystyle står ej för fraktkostnaden vid retur. Följande gäller för en godkänd retur och återbetalning:

  1. Kontakta alltid kundtjänst innan retur, maila info@daystyle.se. Returneras varor utan att kontakta oss innan för en retursedel hanteras returen som en ej outhämtad leverans.
  2. Meddela vilken/vilka produkter som önskas returneras
  3. – Produkten ska vara oanvänd.
    – Obruten och ej skadad förpackning.
    – Plombering på smycken ska vara intakt.
    – Produkten ska ligga i sin originalkartong.
  4. Daystyle skickar en retursedel till kundens mailadress, kostnaden för returen är 150kr oavsett paketets vikt och storlek. Beloppet dras av på kundens faktura.

Daystyle ansvarar inte för försändelser som inte skickats med vår retursedel.

Ej returnerade bonusprodukter debiteras enligt gällande prislista.

Är paketet skadat när du hämtar ut paketet ska du omedelbart anmäla till Utlämningsstället och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut skadat paket.

Skulle ett paket vara skadat vid leverans, du upptäcker det när du hämtar ut paketet ska du omedelbart anmäla till utlämningsstället och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut skadat paket. Skicka ett mejl till info@daystyle.se och meddela att en skadeanmälan är gjort.

Skulle en eller flera produkter saknas i din leverans meddela detta omgående till info@daystyle.se Det är mottagarens ansvar att kontrollera paketets skick vid leverans.

Vi reserverar oss för eventuella felskrivningar. Skulle detta uppstå förbehåller vi oss rätten att i efterhand justera detta. Vi kontaktar dig om det gäller en prisjustering eller förändrar leveranstiden på en vara du beställt och du har då rätt att ändra eller makulera din order.

Returadress

DAYSTYLE SKÖNHET&HUDVÅRD
Surbrunnsgatan 6
114 27 STOCKHOLM

Reklamation

Vid reklamation tillämpas konsumentköplagen. Reklamation av en felaktig vara måste göras inom skälig tid från leveransdatum. Reklamationen görs via mejl till kundtjänst på info@daystyle.se, där du anger ditt ordernummer och anledning till reklamation.  

Vid en godkänd reklamation står Daystyle för returfrakten, vilken återbetalas till dig inom 15 dagar efter det att vi mottagit och godkänt din reklamation. Observera att minst 90 % av varans innehåll måste finnas kvar för att våra leverantörer ska godkänna en reklamation. Det är även leverantören som avgör om det är en godkänd reklamation.

Återbetalning vid retur och reklamation görs inom 30 dagar genom att pengarna återbetalas till det konto som användes vid köp. Även köp betalade via faktura betalas tillbaka inom 30 dagar. Har du inte betalat fakturan ännu makuleras den. Om betalning skett via Klarna återbetalas summan till det konto som har angivits.

Vänligen notera att vi inte erbjuder någon "nöjd kund-garanti". Detta innebär att vi inte accepterar returer eller reklamationer på produkter som har använts och inte motsvarar dina förväntningar.